„Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego nowej minikoparki dla Przedsiębiorstwa Usługowego Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.”

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej minikoparki.

2. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV)

43260000 – 0 – koparki mechaniczne

66114000 – 2 – usługi leasingu finansowego

3. Dane techniczne pojazdu:

  • zamknięta kabina,
  • silnik spełniający wymogi co najmniej EURO IV,
  • ciężar maksymalny 2750 kg,
  • szerokość maksymalna 1500 mm,
  • podwozie gąsienicowe – gąsienice gumowe,
  • pług podpierający o szerokości nie mniejszej niż koparka,
  • instalacja hydrauliczna na ramieniu koparki,
  • sterowanie dodatkowym osprzętem w joysticku,
  • wyposażenie minimalne: trzy różne rodzaje łyżek, w tym jedna łyżka skarpowa o szerokości minimalnej 1200 mm, uchylna, hydrauliczna,
  • szybkozłącze mechaniczne,
  • oświetlenie robocze oraz ostrzegawcze,
  • gwarancja na okres minimum 12 miesięcy.

4. Wymagania dotyczące formy i warunków płatności:

  • rodzaj leasingu – operacyjny z opcją wykupu,
  • okres trwania umowy – 35 miesięcy,
  • opłata wstępna – 30 % ,
  • oprocentowanie stałe,
  • waluta – PLN

Oferty należy składać w:

                Przedsiębiorstwie Usługowym Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. 

                ul. Kolejowa 17, 13-100 Nidzica

                Pokój nr 6  – do dnia 12-03-2020 do godz. 10:00

Miejsce otwarcia ofert:

                Przedsiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.

                ul. Kolejowa 17, 13-100 Nidzica

                Pokój nr 6 – dnia 12-03-2020 o godz. 10:15

ZAMAWIAJĄCY PRZEDŁUŻA TERMIN SKŁADANIA OFERT DO DNIA 16.03.2020R. DO GODZ. 12.00

Write a comment:

You must be logged in to post a comment.

© 2017-2022 PUGK Nidzica. Wszelkie prawa zastrzeżone
Wdrożenie: Chili Media, Hosting zapewnia: cmHost