URZĄD MIEJSKI W NIDZICY informuje, że z dniem 01.03.2025 roku administracja Cmentarza Komunalnego w Nidzicy rozpoczyna legalizację ławek związanych na trwale z gruntem wokół grobów na Cmentarzu Komunalnym w Nidzicy.
W związku z powyższym prosimy o usunięcie wszystkich ławek ustawionych w alejkach oraz w ich odwodnieniu, a w przypadkach szczególnie uzasadnionych zalegalizować ławkę poprzez zapoznanie się z wymiarami dopuszczalnych ławek oraz warunkami ich ustawienia (ZARZĄDZENIE NR 292/2025 BURMISTRZA NIDZICY z dnia 31 stycznia 2025 r. w sprawie zatwierdzenia „Regulaminu określającego zasady korzystania z usług publicznych świadczonych przez Przedsiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. z siedzibą w Nidzicy oraz obowiązki Spółki wobec odbiorców usług”) oraz cennikiem opłat związanych z każdorazowym ustawieniem ławki trwale związanej z gruntem (ZARZĄDZENIE NR 309/2025 BURMISTRZA NIDZICY z dnia 19 lutego 2025 r. w sprawie ustalenia wysokości cen i opłat za korzystanie z Cmentarza Komunalnego w Nidzicy ).
W razie nieusunięcia przez dysponenta grobu elementów, o których mowa w §8 pkt 17 Regulaminu korzystania z cmentarza komunalnego w Nidzicy, w wyznaczonym terminie, elementy te zostaną usunięte przez zarządcę i zdeponowane przez okres 3 miesięcy celem umożliwienia ich odebrania. Po upływie okresu 3 miesięcy przedmiot zostanie zutylizowany, w związku z czym zarządca sporządza protokół zniszczenia (Załącznik do uchwały Nr X/130/2024 Rady Miejskiej w Nidzicy z dnia 28 listopada 2024 roku w sprawie uchwalenia Regulaminu korzystania z cmentarza komunalnego w Nidzicy).
Wszelkie informacje można uzyskać w biurze Zakładu Administrowania Cmentarzem w Nidzicy, przy ul. Tatarskiej w dniach i godzinach urzędowania.
Write a comment:
You must be logged in to post a comment.